Sprzęt Klubu:

  • Interaktywne trenażery kolarskie z pomiarem mocy

Stanowiska w pełni przygotowane pod jazdę własnym rowerem w systemie Zwift. Użytkownik może wybrać praktycznie każdy rodzaj treningu: od testu mocy FTP, przez górski etap Tour de France, aż do jazdy z grupą przyjaciół w tym samym wyścigu. Połączenia trenażera razem z aplikacjami daje nieograniczone możliwości planowania treningów na mocy, tętnie czy kadencji.

  • Bieżnie AirRunner

Bieżnia ta jako jedyna na rynku pozwala na mocne biegi interwałowe bądź sprinty bez jakiegokolwiek zasilania elektrycznego, w oparciu jedynie o siłę własnych mięśni. Dodatkowo bieżnia AirRunner wymusza prawidłową postawę biegacza, przez co koryguje dużą ilość błędów w mechanice ruchu. Bieżnia wyposażona jest w pomiar prędkości, tempa chwilowego, tętna (musi być założony pulsometr), dystansu oraz mocy, co jest innowacją technologiczną w tej dziedzinie sportu.

  • Sprzęt do stabilizacji i ćwiczeń cardio

Klub posiada pełny asortyment sprzętu tj.: taśmy TRX, drabinki, drążki,  kettle, stepy, slum balle, rollery czy gumy.  

  • Pomieszczenie wideo analizy techniki biegu 

Wideo analiza techniki biegu pozwala nam ocenić biomechanikę narządu ruchu pod kątem pracy stóp, kolan, bioder oraz tułowia podczas biegu. Klub Trigym przeprowadza pełną analizę techniki biegania przy użyciu nowoczesnego oprogramowania na bieżni mechanicznej. Badanie odbywa się w zamkniętym pomieszczeniu pod okiem doświadczonego personelu. 

Treningi, jakie oferujemy:

  • Treningi kolarskie

Treningi kolarskie na interaktywnych trenażerach w oparciu o pomiar mocy. Prowadzone są na rowerze szosowym klubowym bądź własnym, przez profesjonalną kadrę trenerów triathlonu i kolarstwa. Treningi są bardzo spersonalizowane i każdy, bez względu na poziom zaawansowania, jest w stanie trenować razem z nami. W sezonie klub Trigym organizuje treningi szosowe w terenie, gdzie czekają Was treningi w peletonie, podjazdy czy wspólne wycieczki.

  • Treningi biegowe

Prowadzone przez jednego z najlepszych trenerów w regionie – Zbyszka Murawskiego, posiadającego 35-letnie doświadczenie zawodowe. Treningi przeprowadzane są w klubie na bieżniach Air Runner bądź w terenie. Do każdego zawodnika podchodzimy indywidualnie pod kątem zaawansowania i założeń treningowych. Bez względu na Twój poziom zaawansowania trening będzie dopasowany do Twoich możliwości i nastawiony na Twój rozwój. 

  • Trening stabilizacji i fizjoterapii sportowej

Zajęcia stabilizacji to szeroko pojęte zajęcia core, które mają na celu wzmocnienie mięśni głębokich sportowca, zapobieganie kontuzjom, korygowanie wad postawy albo poprawę stabilności i kontroli nad rowerem.

  • Trenig pływania 

Nauka i poprawa techniki pływania prowadzone na basenie MOSRiR oraz na wodach otwartych w okresach ciepłych. Zajęcia odbywają się zgodnie z planem treningowym, dzięki którym uczestnik poprawia wszystkie elementy techniki, koordynacji i wydolności pływackiej. Ciekawym etapem programu są również zajęcia na wodach otwartych od czerwca do września wraz z trenerem. Trening pływacki podzielony jest na poziomy umiejętności, a Trigym organizuje zajęcia zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

Treningi ogólnorozwojowe:

  • TRENING RUNMAGEDDON

Myślisz o prawdziwych wyzwaniach? Bieg z przeszkodami to jedno z najciekawszych wyzwań dla każdego. Trigym jako oficjalny partner treningowy zawodów Runmageddon Szczecin przygotuje Cię od podstaw do startu. Przygotowaliśmy dla Ciebie zarówno trening w klubie jak i weekendową ścieżkę zdrowia z przeszkodami w Lasku Arkońskim. Zajęcia poprowadzi Marcin.

  • FUNKCJONALNE CARDIO

Zajęcia na których nauczysz się prawidłowej techniki ćwiczeń wielostawowych. Dzięki nim mądrze i bezpiecznie z większych siłę swoich mięśni. Element Cardio, czyli intensywniejsza część treningu poprawi Twoją wytrzymałość i sali nadmierne kilogramy. Na koniec każdego treningu skupiamy się dodatkowo nad wzmocnieniem mięśni postulanych dla  lepszej postawy.
Zajęcia prowadzi Ania.

  • TRENING MOCY

Świetny trening ogólnorozwojowy w okresie przygotowawczym dla  każdego sportowca. Zajęcia bazują przede wszystkim na wykorzystaniu siły i mocy eksplozyjnej zawodnika. Trening angażuje wszystkie partie mięśniowe. Cechuje go duża intensywność. Całość zakończona jest krótkim stretchingiem. 

  • ŻELAZNY OBWÓD  

Żelazny obwód to trening, który maksymalnie podkręci metabolizm i spali nadmiar tłuszczu. Trening obwodowy to połączenie ćwiczeń na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami, które wzmacniają wszystkie partie mięśni. Ten rodzaj treningu poprawia wytrzymałość organizmu, zwiększa jego siłę oraz wysmukla sylwetkę.  Z racji na brak przerwy pomiędzy ćwiczeniami, jest to trening bardzo szybki. Każde ćwiczenia oddziałuje na inne partie mięśni, dzięki temu nie ulegają one przeciążeniom, pomimo tego, że pracują bardzo intensywnie. Świetny trening  dla początkujących w każdym okresie budowania formy. 

  • CROSS TRENING 

Cross-trening to metoda treningu łącząca w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem, np. sztangami. Cross-trening jest treningiem wytrzymałościowo – siłowym, połączeniem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń, które mają na celu podniesienie wydolności organizmu. Prowadzi świetna trenerka Crossfit Edyta Dydek.

  • MOBILNOŚĆ 

Trening mobilności pozwala zwiększyć zakresy ruchowe sportowca i porzerzyć jego możliwości. Dzięki zwiększonym zakresom ruchów można poprawić technikę biegu, długość kroku biegowego, prawidłową technikę pedałowania rowerem oraz technikę ćwiczeń wielostawowych ( przysiad, martwy ciąg). Mobilność jest świetnym treningiem  w okresie przygotowawczym do sezonu. Pozwala również przeciwdziałać wszelkim kontuzjom na jakie narażony jest każdy sportowiec amator podczas trwającego sezonu. Trening skałada się z pracy z gumami, rollerami czy taśmami.

Wideo analiza techniki biegu

Wideo analiza techniki biegu pozwala nam ocenić biomechanikę narządu ruchu pod kątem pracy stóp, kolan, bioder oraz tułowia podczas biegu. Umożliwi to poprawę efektywności i prędkości ruchu oraz dopasowania długości kroku. Dzięki tak zindywidualizowanej ocenie możliwa będzie korekcja techniki biegania badanej osoby.
Technika oparta na dynamicznym badaniu na bieżni elektrycznej, wspomagana kamerą wideo, nagrywa w czasie rzeczywistym sylwetkę badanego w kilku projekcjach tj: z przodu, z tyłu oraz z boku. Celem badania jest wychwycenie na podstawie nagrań niekorzystnych cech i zachowań organizmu podczas biegu oraz ich szczegółowa analiz, która finalnie ma wyeliminować problem.
Korekta tych problemów odbywa się zarówno poprzez rekomendacje zmian w samej technice biegu, jak również sugestie w doborze odpowiedniego obuwia oraz ćwiczeń.
Wideo analiza techniki biegu jest istotna zarówno dla zawodowców jak i dla amatorów, ale też dla wszystkich tych którzy rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem, bądź powracają po kontuzjach.

Rezerwacja terminu – telefonicznie pod numerem tel. 91 392 77 36 lub mailowo na adres: trigymszczecin@gmail.com.

Aby potwierdzić termin należy wpłacić zaliczkę w wysokości 100 zł na konto klubu: ING Bank Śląski: 13 1050 1559 1000 0097 0194 9233 tytułem: „Wideo analiza techniki biegu + termin”. Zaliczkę można też uiścić w recepcji klubu. 

Wideo analiza standard – 150 zł 

Wideo analiza z opisem w formacie pdf – 250 zł

Magazyn Twojego Roweru

Po treningu możesz zostawić u nas rower. Decydując się na to musisz wiedzieć, że:

  • Magazyn ma ograniczoną liczbę miejsc (około 60);
  • Magazyn roweru jest dobrowolny . Magazyn jest po prostu ułatwieniem w treningu dla naszych klubowiczów;
  • Suma ubezpieczeń wszystkich rowerów w klubie wynosi 200 000 tys. Zł jako mienie powierzone;
  • Osoba może przechowywać rower w myśl zasady: 1 karnet – 1 rower;
  • Rower pozostawiony w magazynie powinien mieć zdjęte wszystkie czujniki elektroniczne, sensory czy mierniki, które w łatwy sposób mogą ulec zniszczeniu podczas magazynowania. Jednocześnie klub Trigym nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na rowerze elementy;
  • Trigym nie jest parkingiem rowerowym. Rower mogą przechowywać jedynie osoby posiadające karnety na zajęcia;
  • Trigym pobiera kaucję za kluczyk w wysokości 100zł gotówką – jednorazowo. Kaucja jest zawracana klientowi na zakończenie przechowywania roweru w klubie, dowodem zwrócenie kaucji jest okazanie oryginału KP wystawionego przez klub. Kaucja przepada, gdy klient nie odbierze roweru po 14 dniach od zakończenia trwania karnetu. Wtedy uiszczona kaucja jest opłatą za usługą magazynowania roweru. Dodatkowo klub Trigym po tym terminie nalicza opłatę za usługę magazynowania wynoszącą 50zł / tydzień.
  • Po terminie 3 miesięcy od pozostawienia roweru, klub Trigym zażąda od klienta odbioru, a jeśli to nie nastąpi w terminie 14 dni, klub potraktuje pozostawiony rower jako mienie porzucone w myśl art. 180 Kodeksu Cywilnego dotyczącą mienia porzuconego.

Zobacz grafik zajęć
w Trigym Szczecin