Sprzęt Klubu:

  • Interaktywne trenażery kolarskie z pomiarem mocy

Stanowiska w pełni przygotowane pod jazdę własnym rowerem w systemie Zwift. Użytkownik może wybrać praktycznie każdy rodzaj treningu: od testu mocy FTP, przez górski etap Tour de France, aż do jazdy z grupą przyjaciół w tym samym wyścigu. Połączenia trenażera razem z aplikacjami daje nieograniczone możliwości planowania treningów na mocy, tętnie czy kadencji.

  • Bieżnie AirRunner

Bieżnia ta jako jedyna na rynku pozwala na mocne biegi interwałowe bądź sprinty bez jakiegokolwiek zasilania elektrycznego, w oparciu jedynie o siłę własnych mięśni. Dodatkowo bieżnia AirRunner wymusza prawidłową postawę biegacza, przez co koryguje dużą ilość błędów w mechanice ruchu. Bieżnia wyposażona jest w pomiar prędkości, tempa chwilowego, tętna (musi być założony pulsometr), dystansu oraz mocy, co jest innowacją technologiczną w tej dziedzinie sportu.

  • Sprzęt do stabilizacji i ćwiczeń cardio

Klub posiada pełny asortyment sprzętu tj.: taśmy TRX, drabinki, drążki,  kettle, stepy, slum balle, rollery czy gumy.  

  • Pomieszczenie wideo analizy techniki biegu 

Wideo analiza techniki biegu pozwala nam ocenić biomechanikę narządu ruchu pod kątem pracy stóp, kolan, bioder oraz tułowia podczas biegu. Klub Trigym przeprowadza pełną analizę techniki biegania przy użyciu nowoczesnego oprogramowania na bieżni mechanicznej. Badanie odbywa się w zamkniętym pomieszczeniu pod okiem doświadczonego personelu. 

Treningi, jakie oferujemy:

  • Treningi kolarskie

Treningi kolarskie na interaktywnych trenażerach w oparciu o pomiar mocy. Prowadzone są na rowerze szosowym klubowym bądź własnym, przez profesjonalną kadrę trenerów triathlonu i kolarstwa. Treningi są bardzo spersonalizowane i każdy, bez względu na poziom zaawansowania, jest w stanie trenować razem z nami. 

  • Treningi biegowe

Prowadzone przez jednego z najlepszych trenerów w regionie – Zbyszka Murawskiego, posiadającego 35-letnie doświadczenie zawodowe. Treningi przeprowadzane są w klubie na bieżniach Air Runner bądź na zewnątrz. Do każdego zawodnika podchodzimy indywidualnie pod kątem zaawansowania i założeń treningowych. Bez względu na Twój poziom zaawansowania trening będzie dopasowany do Twoich możliwości i nastawiony na Twój rozwój. 

  • Zajęcie z motorycznego przygotowania biegowego

Motoryka to inaczej sprawność ruchowa. Oceniając motorykę sportowca skupiamy się na jego technice, – wyciągamy wnioski i tworzymy ćwiczenia, które pomagają w wyrobieniu korzystnych nawyków, a tym samym w osiągnięciu założonego celu. Równie istotna jest również praca rąk, ruchy miednicy czy wysokość, na jaką sportowiec podnosi nogi. Nasze treningi motoryki umożliwiają ich poprawę, a tym samym osiągnięcie maksymalnej wydajności – nie poprzez morderczy trening, a poznanie sposobu działania własnego ciała. Trening motoryki jest idealnym uzupełnieniem treningu biegacza. Zajęcia prowadzi Kacper Olszewski 

  • Trening stabilizacji i fizjoterapii sportowej

Zajęcia stabilizacji to szeroko pojęte zajęcia core, które mają na celu wzmocnienie mięśni głębokich sportowca, zapobieganie kontuzjom, korygowanie wad postawy albo poprawę stabilności i kontroli nad rowerem.

  • Trenig pływania 

Nauka i poprawa techniki pływania prowadzone na basenie MOSRiR oraz na wodach otwartych w okresach ciepłych. Zajęcia odbywają się zgodnie z planem treningowym, dzięki którym uczestnik poprawia wszystkie elementy techniki, koordynacji i wydolności pływackiej. Ciekawym etapem programu są również zajęcia na wodach otwartych od czerwca do września wraz z trenerem. Trening pływacki podzielony jest na poziomy umiejętności, a Trigym organizuje zajęcia zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

Treningi ogólnorozwojowe:

  • Trening RUNMAGEDDON

Myślisz o prawdziwych wyzwaniach? Bieg z przeszkodami to jedno z najciekawszych wyzwań dla każdego. Trigym jako oficjalny partner treningowy zawodów Runmageddon Szczecin przygotuje Cię od podstaw do startu. Przygotowaliśmy dla Ciebie zarówno trening w klubie jak i weekendową ścieżkę zdrowia z przeszkodami w Lasku Arkońskim. Zajęcia poprowadzi świetna trenerka Justyna Wichlińska.

  • Trening funkcjonalnego cardio, mobilność

Zajęcia na których nauczysz się prawidłowej techniki ćwiczeń wielostawowych. Dzięki nim mądrze i bezpiecznie z większych siłę swoich mięśni. Element Cardio, czyli intensywniejsza część treningu poprawi Twoją wytrzymałość i sali nadmierne kilogramy. Na koniec każdego treningu skupiamy się dodatkowo nad wzmocnieniem mięśni postulanych dla  lepszej postawy.
Zajęcia prowadzi Ania z Fatfighters.

  • Trening do Dzikiego Weekendu 

Dzik jest dziki, Dzik jest zły…‼️ Kto spotyka w lesie dzika, ten….
Przygotowuje się z Trigym…hahahaha 😂😂😂😂
Przygotowania biegowe i siłowe do najfajniejszej lokalnej imprezy z przeszkodami.
Środa – Przełajowy Dzikobieg – godz 19:00 🏃‍♂️
Piątek – Dzik Siła – godz 17:30 🏋️‍♀️💪
Prowadzą Bartosz Smęda Triathlon i Edyta Dydek
 .

  • Kettlebell Trening 

Dzięki treningowi z kettlebells nabierzesz siły, szybkości i poprawisz gibkość. Kettlebells to idealne narzędzie do ćwiczeń dla osób początkujących, które stawiają pierwsze kroki w treningu siłowym. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettlebells mają charakter kompleksowy – w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśni, dzięki czemu ułatwiają spalanie tkanki tłuszczowej. Do tego łączą wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo – naczyniową.
Zajęcia prowadzi Ania z Fatfighters i Edyta Dydek.

  • Cross Trening

Cross-trening to metoda treningu łącząca w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem, np. sztangami. Cross-trening jest treningiem wytrzymałościowo – siłowym, połączeniem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń, które mają na celu podniesienie wydolności organizmu. Prowadzi świetna trenerka Crossfit Edyta Dydek 

  • Tabata 

Nazywana również treningiem metabolicznym. Jest to metoda spalania tkanki tłuszczowej przy minimalnym nakładzie czasu, za to przy maksymalnym wysiłku. Trening składa się z dynamicznych ćwiczeń interwałowych w krótkim odstępie czasu. Ćwiczenia tj. Burpees, pajacyki, pompki, przysiady, boksowanie czy brzuszki często przeplatane są biegiem, zarówno na naszych bieżniach jak i na zewnątrz.

Wideo analiza techniki biegu

Wideo analiza techniki biegu pozwala nam ocenić biomechanikę narządu ruchu pod kątem pracy stóp, kolan, bioder oraz tułowia podczas biegu. Umożliwi to poprawę efektywności i prędkości ruchu oraz dopasowania długości kroku. Dzięki tak zindywidualizowanej ocenie możliwa będzie korekcja techniki biegania badanej osoby.
Technika oparta na dynamicznym badaniu na bieżni elektrycznej, wspomagana kamerą wideo, nagrywa w czasie rzeczywistym sylwetkę badanego w kilku projekcjach tj: z przodu, z tyłu oraz z boku. Celem badania jest wychwycenie na podstawie nagrań niekorzystnych cech i zachowań organizmu podczas biegu oraz ich szczegółowa analiz, która finalnie ma wyeliminować problem.
Korekta tych problemów odbywa się zarówno poprzez rekomendacje zmian w samej technice biegu, jak również sugestie w doborze odpowiedniego obuwia oraz ćwiczeń.
Wideo analiza techniki biegu jest istotna zarówno dla zawodowców jak i dla amatorów, ale też dla wszystkich tych którzy rozpoczynają swoją przygodę z bieganiem, bądź powracają po kontuzjach.

Rezerwacja terminu – telefonicznie pod numerem tel. 91 392 77 36 lub mailowo na adres: trigymszczecin@gmail.com.

Aby potwierdzić termin należy wpłacić zaliczkę w wysokości 100 zł na konto klubu: ING Bank Śląski: 13 1050 1559 1000 0097 0194 9233 tytułem: „Wideo analiza techniki biegu + termin”. Zaliczkę można też uiścić w recepcji klubu. 

Wideo analiza standard – 150 zł 

Wideo analiza z opisem w formacie pdf – 250 zł

Magazyn Twojego Roweru

Po treningu możesz zostawić u nas rower. Decydując się na to musisz wiedzieć, że:

  • Magazyn ma ograniczoną liczbę miejsc (około 60);
  • Nikt nie zmusza Cię do zostawienia roweru. Magazyn roweru jest po prostu ułatwieniem w treningu dla naszych klubowiczów;
  • Trigym nie jest parkingiem rowerowym. Rower mogą przechowywać jedynie osoby posiadające karnet na zajęcia indywidualne/grupowe albo pakiety;
  • Cena za przechowywanie roweru – karnet miesięczny na 8 wejść i więcej – bezpłatnie;
  • Cena za przechowywanie roweru – karnet miesięczny na 4 wejścia i mniej – 30 zł /miesiąc
  • Roweru nie mogą przechowywać osoby korzystające z wejść jednorazowych;
  • Osoba może przechowywać rower w myśl zasady: 1 karnet – 1 rower;
  • Klub Trigym odpowiada za przechowanie roweru w kwocie ubezpieczenia 200 tys. zł dla 60 rowerów, możesz wykupić dobrowolne dodatkowe ubezpieczenie sprzętu w cenie: 25 zł/sztuka/miesiąc, na sumę ubezpieczenia roweru: 10 tys. zł;
  • Przechowywanie roweru jest ważne tak długo jak ważny jest karnet. Jesteś zobligowany do zabrania swojego roweru w momencie wykorzystania ostatniego wejścia z karnetu lub pakietu;
  • Jeżeli Twój rower pozostaje w magazynie, a Twój karnet jest po terminie ważności, klub Trigym nalicza dodatkową opłatę za przechowywanie roweru w wysokości: 50 zł/tydzień.

Zobacz grafik zajęć
w Trigym Szczecin